HIPPOSTYLE & DENIRO BOOTS

Campagne  |  Digitale communicatie  |  Print

HippoStyle Ruitersport & Lifestyle is een gespecialiseerde ruitersportwinkel met oog voor detail. Deze passie ziet eigenaresse Tjarda Robinson ook terug bij de laarzen van De Niro Boots, daarom heeft zij deze prachtige laarzen al jaren in haar assortiment.

Sinds kort zijn de laarzen niet alleen te vinden in haar winkel, maar gaat ze er ook mee op pad. De laarzen gaan op tournee door het land, waar ze bij maneges, pensionstallen en rijverenigingen ruiters en amazones de mogelijkheid biedt om hun ideale laars te passen en samen te stellen.

Om deze laarzenparade de gewenste aandacht te geven heeft Alott een campagne ontwikkeld. De campagne bestaat uit social media posts die zowel door HippoStyle als door de geïnteresseerde organisaties kunnen worden ingezet. Naast tools om online bekendheid te creëren zijn er ook posters en flyers ontwikkeld. De posters worden opgestuurd naar organisaties, wanneer zij aangeven een evenement te willen organiseren rond de laarzen. De flyers worden uitgedeeld door HippoStyle wanneer zij met de mobiele winkel op concours staat.